15 juni 2009

14.01

i lördags så beställde emelie och jag sallad från ricos, jag bjöd. (a) vi tittade på typ 3 -4 filmer och hade skit kul o mysigt. vi såg 'andar, finns dom?' och 'duplex- drömhus med förhinder' hahha sjukt bra, handlade om typ ett par som skulle döda en gammal kärring som aldrig dog ;) och sen såg vi en av mina favvo filmer sjätte sinnet. måste göras om, var ett tag sen vi var med varandra. älskar dig melonen ;D<3
vilken är dina älsklings filmer? mina är sjätta sinnet, tokyo drift, freedom writers o madagaskar 1 o 2 :D

imrn blir det att börja sommarjobba då. det ska bli kul, men ändå lite pirrigt, hoppas dom tre veckorna går snabbt :) och man får hoppas på sol snart igen då.. eftersom solen här i enköping verkar helt borta, någon annanstans?


Totte.
PUSS

3 kommentarer:

Jenny sa...

jag vet att jag är tråkig men måste nog ändå säga Titanic som en av dom! Men sen också illusionisten, greveholm och ja kanske också freedom writers! :)
kram<3

Anonym sa...

Tack för en jätte mysig kväll vännen , de måste verkligen göras om <3 :D puss / emelie

Anonym sa...

hooligans, eurotrip sen vet ja typ inte:)/elin

Bloggintresserade