30 juni 2009

Badade med mamma och bror i Koffsan också i Lördags. haha det var ju jätte varmt på dagen men på kvällen var de kallt och jag doppade mig bara sen gick jag upp ;$ hah men det var kul och mysigt, för mig var det årets första dopp. haha ;'o eftersom jag jobbar så mycket och ppå kvällen har man inte orken att åka ner. Har ni badat mkt nu i år? :D

jag skrev bloggnamnet (a) sen ville mamma också göra det.

bakade chokladbollar igår. dom vart bäst! hah ska ta en nu :D å nej jag har inte socker på det blir inge gott då, tycker jag, förstör ju hela smaken! :P

Video
.. Två på Sebastian som jag jobbar med, när han spelar och sjunger jätte fint. Alla barnen är jobbiga, om han ger mig en kram 'Är ni kära? Sebbe vill ha chans på dig!' lite sött men jobbigt i längden, Det var han som sjöng i videon med Cabaren med Stina. Här sjunger han Evanescence - My Immortal. Sen vinkar han till Emil som är med och sjunger på videon under, den låten heter Trubaduren. ( visste inte hur man vände på den? hjälp!?)





2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad duktigt han var, både gitarr o sjunga :)

Jenny sa...

Sv: Ja:)
Tack desamma :D <33

Bloggintresserade