19 juni 2009

Flåt :)

förlåt för jag inte har skrivit på ett tag, jag var på skolan och sommarjobbade i torsdags sen så fick ja migrän och sov i 2-3 timmar och hann knappast packa klart innan pappa och jag skulle hit, till eskilstuna. men nu mår ja bra och tänkte skriva lite, bara visa att ja lever och har inte glömt bort bloggen elr ngt.. haha :) men vad gjorde ni idag på midsommarafton?:) hoppas ni hade kul.
Vi har ätit sill o färsk potatis, grillat kött och massa annat. och nyss tog jag o emelie och ida en promenad med hundarna efter vi åt marshmellows :D muums!
saknar dock sandra som är på det dära sjömanskår-lägret (stav?) men hoppas hon har kul. sen ska ju hon med på husvagns semester, för första gången med min familj. men har ni haft bra väder då? :) har hört att det inte har vart så mkt sol ngnstans, här är det skiftande hela tiden, antingen sol eller mkt regn. men det är mysigt.

men hoppas att vi snart ska hitta på ngt kul med Nyholm, så ska nog kila. :) <3 finns på mobilen om ni vill något.

Varma midsommarkramar på er alla :D:D<3

2 kommentarer:

saga sa...

Sjövärnskåren ;)

Anonym sa...

Tack för en trevlig helg Sanna :D<33 / emelie

Bloggintresserade