1 juni 2009

Yummi.

Min vecka kommer se ut så här då.
Mån: Idag solade jag massa på rasterna i skolan och när ja kom hem la jag mig i solen och somnade en timme. Skolan idag var okej, på fredag kl 9 ska jag, joakim, jensen och william redovisa ett abete i so,n för lärarna. är bara lite nervös.
Tis: Joar och Cabare för alla som vill komma. Det kostar 20 kronor för en biljett.
Ons: Joar och Cabare för skolan.
Tor: Sandra ska ev. sova hos mig.
Fre: Kl 9 ska jag redovisa so. Sen ska jag och sandra vaa lediga för Simons student! :)

Yummi. Har inte ätit godis på jätte länge (a) Lite tjock man känner sig om man lägger upp ett sånt här inlägg på sin blogg. Men här är några favoriter;)



haha jager jag vet att det var du som kom på mmm mums mums! :D<3

1 kommentar:

jAGER sa...

haha ja förde vare :D

Bloggintresserade