24 juni 2009

SOL, vind & vatten!



brun?(aaaa)

hejsan hoppsan alla solbränna !!
Idag så har jag blivit ännu mer brun, och det kommer jag säkert bli hela veckan, eftersom vi är ute rätt mkt där jag jobbar. men hoppas vi inte är ute allt för mkt imrn, för nu har jag bränt mig rätt så mycket. men åhhh, ändå det är så jävla skönt i solen! och tänk nästa vecka ska det bli ännu varmare! :D:D
Imorgon ska jag till västerås med Elin, jag ska titta tåg-tider nu. Det ska bli jätte kul! Och sen är det ju hamnfestivalen tor-lör. tror inte att jag kommer gå.. ;/ nathalie som jag skulle gå med den lilla apan ska till italien nu och bli ännu mer neger. och sandra är ju på läger och så .. emelie skulle gå med ngra i hennes klass. jaha ;$ då kanske de inte blir ngt i år? men de kostar ju massa också så kanske ändå inte vill!? (a) får ju se hur mkt pengar jag gör av med i v-rås :)


ska ni gå på hamnfestivalen?

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan gå med dej:D Mina kompisar kanske ska gå, Men då kan jag träffa dom där lite grann:) Så säg till om du vill så får jag se om jag kan:D<3

//Erik:)

Bloggintresserade