3 juli 2009

Caravan

Nu har man precis kommit hem då från sista jobbdagen. Det var jobbigt i början, för ja gfick migrän men ja tänkte att ja skulle bara tycka de var pinsamt att gå hem för det igen och då hade precis min handledare skrivit under pappret med timmar ja jobbat o alltså 8 timmar idag, så kändes elakt också om ja skulle gå hem. Men de blev bra. Titta vad jag har gjort med pärlor då:)



En krokodil till mamma som hon vart överlycklig över (a) och en nyckelring med rasta färgerna.
Och så fick jag två biobiljetter för jag var så duktig och så har min snälla mamma lämnar lappen med hur många timmar jag har jobbat, så jag snart får mina moneeeey :D

Och en annan sak jag ska med mamma och pappa till en camping i Singö och en i typ Grisslehamn står vi i kö i så kommer hem på tisdag, pappa och hans kompis ska till en ålandsbåt och köpa öl och då skulle jag följa med och så ska vi åka till dom campingarna för min moster och hennes kille är där. :)
Mamma står och gör skit goda baugetter nu och eftersom vi åker idag så ska jag titta vad mamma har packat i för kläder till mig, lägga i lite extra saker och sen åker vi lite senare. Men jag kommer skriva på bloggen iaf med pappas data. Så ni får ringa som fan för ja kommer ju lxm vara med 4a vuxna så att så himla kul kmr de ju inte bli.
PUSSSS bjuder på lite från fritids,et



man hör hur vi garvar på våran saga hahahha shit :')
o dom andra är coola Zackaias.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade