7 juli 2009

Imorgon fyller jag år !

Kom hem för ett litet tag sen och det första pappa märker är KÖRSÄÄÄÄÄÄR! Shit alltså vårat körsbärsträd på framsidan var proppat! haha så plockade typ en hel bunke.
Imorgon fyller jag år:D haha och det ända som jag sagt att jag vill ha är typ pengar och presentkort och mobilpengar haha, men tur att jag har en släkt som typ kmr ihåg du vet om man säger 'åhh sån skulle jag vilja ha!' sen har man glömt det själv och så kommer dom där med värsta överraskningen. haha :D
Men det är tanken som räknas så en kram och ett grattis räcker ! :)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis i förskott :D <3

Anonym sa...

GRATTIS<3/elin

Kusin Alex sa...

Jag ska till min farbror och träffa min släkt från Danmark imorgon, men jag kommer nog förbi på kvällen o ger dig en kram hihi =) Kramar

jAGER sa...

grattis älskling :D <3

Bloggintresserade