18 juli 2009

Öland, Löttorp

Hejsan alla, har ni sovit gott? :) Det har jag trots att jag delar säng med min bror i våran husvagn. Har inte haft tid att skriva något eftersom jag är ute med husvagnen. Men vi åkte ju först till Lidköping, sen åkte vidare till Småland, Vetlanda till en camping som vi stog på i bara en dag sen körde vi till Öland, Sonjas camping som vi har vart på flera år i rad. En femstjärnig camping, jätte fin och bra! :) Saknar alla där hemma och tror vi kanske åker hem om en vecka, hoppas vi åker till Sunne vattenland då så jag kan träffa Jager, men jag vet inte om du blir av..


1 kommentar:

Jenny sa...

Sv: Ja, jag med :D fast ska se den sen när vi kommer tillbaka till luleå! Nu är jag i Finland nämligen! Jag har haft en jättebra sommar hitills :) hur har du det? <3

Bloggintresserade