7 juli 2009

Tre stilar

haha jag fick just en fråga vilken stil jag helst ville att min kille skulle ha , jag fick tre val;

1. Emo
Klädstilen heter fashioncore och kännetecknas av svarta stuprörsjeans av märket Cheap Monday. Randiga svart- och rödvita är populära. Platta tygskor ochskateskor. Både killar och tjejer använder kajal och håret färgas svart, ibland med infärgade slingor i utstickande kulörer. Den långa snedluggen täcker oftast ena ögat.
2. Partille-Johhny
Mycket vax i håret, jeans instoppade i tubsockor och pikétröja. Rikligt medbrun utan sol i ansiktet. Samt hårbanden som sätts ovanpå jeansen runt vaderna.
3. Hiphop/Rapp
Typ större kläder, keps och halsband.


jag sa att ja inte kunde välja för helst så vill ja ju att han ska se 'normal' ut. men alltså ändå så kan dom se väldigt olika, som tex emo, de finns ju typ extreme och dom som kanske bara har färgat håret svart och ändå är söta :) vad skulle ni valt?

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vet inte riktigt, jag tycker att han på första bilden kallad emo var väldigt söt..men som du sa att svarthåriga med converse kan va jättesöta! men inget smink på killar, det förstör!

Jenny sa...

Sv: nää:P
Hihi tack :D<3

Impulz sa...

lite lätt rap style typ.
inte för stora kläder, inte för mycket blingbling. men ändå hip hop stilen :)

Bloggintresserade