4 juli 2009

Singö/Grisslehamn Lördag

sitter i husvagnen nu och äter riskaka med smak av grädde och vitlök, haha goda :)
Igår kom Moster och Jouku och hälsade på i husvagnen och såklart ni som känner min pappa ska alltid överdriva så han köpte typ 50 cocosbollar och typ 20 chokladbollar typ. så jag fick gå och bjuda grannen. Sen pratade jag med Erik i telefon <3

Idag så var vi ner på stan i Grisslehamn och då köpte pappa fisk och shorts. Jag och mamma var in i en affär med massa fina kläder och saker, glömde va den heter men ska titta det på Måndag, när vi ska med Ålansbåten. Sen hälsade vi på moster och hennes kille och sen gick vi på grannens loppis massa saker :) haha de var inte så kul men efteråt gick vi för att äta, jag tog kycklingsallad och mamma och pappa pizza:)
Och älsklings Sandra ringde mig ! :D:D<3

Inga kommentarer:

Bloggintresserade