30 januari 2009

emil,emelie,mia,

hellåw.
kom nyss hem från skolan. sista dagen i skolan, och sista cabare dagen på några månader nu. vi har kommit jätte långt, längre än vad vi trodde. men dom här dagarna har faktist vart riktigt roliga:) men idag å igår kom inte idag ehjjer.
jag sitter med emelie ,hon kom förbi en snabbis, för hon glömde nycklarna hemma (a) och vi tittar på emil i lönneberga, sen senare ska jag träffa mia. vi ska ha myys, med film hos hon med Naturgodis. sugna ? ;D jag vet. så ska jag äntligen få träffa Ellen ,hennes lilla vovve.
men nej nu ska ja vara lite social å så ska jag snart äta mellis så ja kan höra av mig til miapialingonfia^ så ska vi köpa naturgodis å choklad mouse. bjuder på en liten emil video (a) utvald av emelie älsk <3


Inga kommentarer:

Bloggintresserade