27 januari 2009

now or never

japp idag så har de vart en mkt bättre dag än igår iaf. mått bättre. inte vart ledsen (a) jag vaknade 20 i 7 och hoppade in i duschen för att duscha en snabbis. frukost/sminka mig/ fixa håret, sen så åkte mamma och jag ner till husläkaren för att ta min andra spruta mot livmodhals cancer eller ngt. gjorde inte ont, jag tycker bara dom gör ont ngn sekund. sen så släppte mamma av mig i skolan, ja var den ända som hade kommit. men de tog inte långt tid innan sara kom. :) matilda hade klippt lugg och hade jätte söt kläder, det la ja märke till (a) super fint.
sen var de engelska, fortsatt med test nationella proven. hela skoldagen går och sista två timmarna har vi no :D ;sexualkunskap. haha så soft. sandra och ja kom 35 minuter försent. inte med flit (a) vi låg i sandras säng med två täcken och kuddar och vilade, och bara snakka om allt.. <3 sandra tar hand om mig hon. Jaa på vägen hem så vart det mktmkt skratt. Haha vettefan egentligen va vi skratta åt. Allt möjligt. Men älsklingsläraren Niklas blir så klart inte arg. Han blir typ aldrig arg. Han är jätte snäll. Vi tittade på två filmer. Kondom filmen och hur barn blir till filmen. Sista filmen var vidrig. Usch nu vill man ju inte föda barn. (a) men ja tittade inte så mycket jag satt mest och skratta med sandra. Sen skulle ju sandra och jag efter skolann hem till mig för mellis, sen skulle ju vi på stan och sen hem till sandra för att se film med myys. Men ist så kilade sandra hem till sig för att hämta filmen sen så kom hon hem till mig då hade jag tagit alla täcken och verkligen alla kuddar till vardagsrummet. Fan va myys säger ja bara. Men det är inte slut än ;D haha vi var ju såklart tvungna att tjocka oss. Glass-smoothie. Ja med det och sandra och massa täcken och se på Kenny starfigher, då kan de nästan inte bli bättre.<3 men den filmen var inte den nya kenny begins som ska gå på bio. Det var serierna ihop klippta till en film. Vi såg tre avsnitt sen kilade sand hem till sig. <3 så imorn blir det att gå på stan för oss. '

Dagens vinnare …. är låten Kardinal Offishal - Nina . det är den ändå låten jag hört sen ja träffa dig, som inte fått mig att tänka på dig.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade