31 januari 2009

kap

förresten bion jag ville gå på, den fucking gick ju inte i enkp !? £'"#¤%¤&$€@
så arg blev jag. jag har längtat som fan, men dum som man är så tittar man ju inte om den går i enkp. -.-' det var matilda i min klass som sa det till mig- snakka ledsen jag blev, besviken. :'/

aja men iaf i Torsdags på kvällen satt ja vid datan, skrev på bloggen och msn och sont. tittar in på olika sko/ klädsidor. Och så hittar ja snygga skorna från La Redoute :) jag köpte dom. as fina tygskor. dom fanns i vit, svart och grå. jag ville ha alla ,haha alla var ju snygga som ni ser. men ja tänkte vit ,dom blir lätt skitiga och alla har den färgen. och svart och grå båda va snygga, å ja frågade på msn vilken dom tyckte var snyggast. typ 4 tyckte grå och typ 10 tyckte svart. haha ja ville nog ha grå lite mera först, men sen så kom ja på att svart passar till allt o mamma och massa på msn tyckte ju den var snyggast. så ja skulle ta den, men den fanns inte i min stkl. fanns bara i 39. haha så ja tog grå (a) 179 kr. som hittat.


Tygskor - 179 kr

La Redoute.

/S.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade