31 januari 2009

or nat.

japp hej alla som läser det här ! :D
idag så tänkte jag kanske åka till stockholm till sandras pap. för ja saknar min sandra! men sen så vet ja inte om ja ska de .. för vi kan inte gå på stan :( sandra har glömt pengarna hemma. <3 och sen så charlie har väll annat för sig. men sen så ville alex träffa mig, men bara en snabbis. så ja.. sen så brukar de vara rätt dött i sickla ,vissa helger. haha (a) men vi får se hur de blir. eftersom ja vill i så fall planka ,för ja vill inte slösa pengar på tåget, men sen i sthlm åker man ju tunnelbana och då kan mna ju inte precis planka. haha. ja så då kostar de massa.. (A)
sen senare i helgen måste jag plugga sex. ( sexualkunskap) för vi har prov på fredag tror ja. sen har vi ju massa andra prov också !! men ja vi får se hur de blir med det dära sthlm. <3
snart ska jag göra en kalender :D haha på paint och sätta ut här :D så får ni sse hur jag har de inom ngra veckor :D(A)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade