31 januari 2009

lov om 16 dagar (a)

snakkar med sandra nu på msn. jag åker dit om två veckor ist. då hon ska dit nästa gång.
då säger sandra;
-men om du kmr nästa helg då.. om 2 veckor :D ? då kan vi gå på stan hur mkt som helst vi kan träffa charlie o alex :D hur mkt vi vill. vi kan gå på bio. vad som hellst ! <3
då säger jag :
- sandra :O:O:O:O:O haha vi har inte bara en helg på oss ! det är en hel vecka !
sandra:

- äre lov ? :D:O
jag:
- jaaaaa :D<3333
båda:
- danceeeeeeeee ! dance!


okej (a) ni kanske inte fatta. men här är iaf min 'kalender'. haha inte i paint, ja skriver bara.
inte så mkt ,mest prov.

3/2 - Na prov i svenska
5/2 - Na prov i svenska
6/2 - No prov i Sexualkunskap
9/2 - Då är det 62 dagar tills Eriks födelsedag. (a)
13/2 - So prov i Första å Andra världskriget + Samhällsekonomi, åker till sthlm med sandra och är där minst hela helgen och på lovet.
14/2 - Alla hjärtans dag
16/2 - LOV
13/3 - Na prov och
v 12. - Sista inlämnings veckan för tävlingen i So. man kan vinna 10.000 kr :) !!
18/3 - MIN EMELIE FYLLER ÅR !! ♥
20/3 - LEDIGA =D
24/3 - Sthlm med klassen <3
1 april, MIN MAMMA FYLLER ÅR, GRATTIS ! <3
haha kommer ni på ngt ja kan luras med denna gång ? :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade