12 april 2009

Erik Arndt min vän <3

GRATTIS ERIK ! <3 1993.04.12

Jag hoppas du hade den finaste födelsedagen man någonsin kan få. Erik du är en av de finaste vänner man kan få. Det känns som du förstår mig. Jag kommer aldrig lämna dig. Hoppas du aldrig kommer lämna mig heller. Jag har alltid tänkt på dig som min egen ängel. och det är precis vad du är. Du betyder så jävla mycket för mig. För ett år sen när vi började prata så fanns de ingen som förstått mig så bra som du. Håller dig otroligt nära hjärtat vännen. Och vi har bråkat många många gånger och gått igenom mycket faktist. <3 Du är mitt solsken.
Det här är inte något jag bara skriver. Det kommer från hjärtat. Och jag måste säga att jag saknar dig :'/<3
JA, och den underbara och skitglada erik som du kan vara när du är som gladast, den slår alla andra. Och förhoppningsvis så var du så glad på din födelsedag? Jag lovar att dina vänner inte kunde sluta le då. på eran lilla USK ;) sötsak. du är värd det bästa.

The world means everything to me and you are my world. I love you. Den som inte grattar min erik, den kan dra! Erik bara för du är du! En låt som ja tycker passar in till dig.




Made with love.

1 kommentar:

Elin sa...

GRATTIS!;)

Bloggintresserade