12 april 2009

Jag har testat lite prylar.

Jag har testat nagellacket jag skrev om för några veckor sen, det kladdfria. Incoco. Okej, om jag säger så här. Jag trodde det skulle vara bättre än vad det var. Alltså de ska stå att det håller i upp till 14 dagar och att det tål vatten. Jag har haft de kanske lite mindre än en vecka och när jag duschar så spricker det. Men de var jätte fint och allt. Jag valde den ljusrosa. Det ser ut som lösnaglar fasst mycket mer riktiga. ( ialla fall å mig som har väldigt långa naglar) Och det är många som säger att det är jättefint. Men det skulle gå snabbat att sätta på och massa. Men det tog typ en halvtimme. Det var jätte svårt för det var konstiga storlekar på klister saken och att få utan luftbubblor under. Sen så var det 20 stick med, och nästa gång så kommer det ju vara ännu jobbigare eftersom då kommer det vara ännu mer konstiga storlekar till mina fingrar. Och man fick med två stycken av franskmanikyr, men vafan man har ju tio fingrar så vad ska man med två till. Det var iaf så mamma och jag fattade det som. Men alltså den var ju jätte fin väl på. Så den får 2,5/5 poäng.




Jag har också testat Deep Cleansing Lotion. Det är ett ansiktsvatten som rengör och hjälper till att ta bort och motverka finnar. Man ska använda den dagligen ,morgon och kväll. Fukta en bomullstuss och badda i hela ansiktet. Skölj inte av med vatten efteråt. Finns inte så mycket mer att säga. Superbra! (y) Man blir typ beroende för den är så bra. Inte för att jag tycker att jag har mycket finnar haha (a) men jag testade den ialla fall. Och det lilla jag har märker man förvinner. Poff. Typ direkt ;o
Får 5/5 poäng. Värd att testa!



/S

1 kommentar:

kusin vitamin sa...

Ska nog testa den där cleracil, har en liknande hemma, men inte så stark, mer skrubbaktik, den där kanske är bättre. Puss pårej från Alexandra

Bloggintresserade