6 april 2009

re + tard = oslagbara! <3:D


idag så vaknade jag och fixade mig. åt frulle sen åkte ja o mamma o simon o övningskörde, sen åkte vi till skokanonen och ja ska ev. köpa ett par skor där för 350 kr. som ni ser på bilden, haha javet ja har vit strumpa i:) men ja tror ja ska köpa dom ,för jag har en kompis som tkr de:D<3!
men ja ska fråga sandra vad hon tycker med. vi ska snart gå dit när hon ringt mig. men de tar typ en timme och gå hoppas dom finns kvar ,de fanns bara ett par kvar.

igår åt nathalie och jag på mc donken. det var myysigt, men vi åt jätte lite jätte snabbt typ hahha. så vi gick in på maxi en snabbis. och där hittade vi en dörr.. med snopp! ;o :$


så nu sitter jag och trååååkar å väntar på sandra. nu är de ju typ sommar :) eller vad tycker ni? vad ska ni göra på påsklovet?:D
kraaaaaaaaaaaam, bild på min fot i bilen(?)' jag tyckte mitt ben såg brun ut på den här bilden :')

1 kommentar:

Jenny sa...

Sv: hehe okej men det finns! :)
Oj då måste du va bra i so! MVG? kram

Bloggintresserade