19 april 2009

Tivoli igen

hejsan.
har nyss ätit frukost då. igår var det kul träffade några nya människor och såg folk man inte sett på ett tag. Och folk hade tydligen sett mig med som inte hade sett mig. Först så mötte jag sandra och tim, och tim hade ingen jacka, haha. sen så gick vi till stan och åkte en karusell (a) virvelvinden. haha dom som jobbade där lurade oss att vi inte hade betalat. fyfan va arg man blev, men den började dom asgarva och sa att dom skämtade. hah, sen gick vi vidare till Karin o co. som var hos Karins pappa på stan. Sen efter vart där ett tag så åkte vi ner på stan igen sen, men då tappade vi bort alla, så vi fick ringa upp dom. Sen vart det till Karin igen och sen vid tolv så åkte vi hemmåt.

Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Ikväll blir det stan med sandra igen iaf, men tror ja inte åker ngt. vet inte;] sandra och jag är ju lite kända för att åka virvelvinden ,vi får alltid mest fart! haha :D:D men ja nu ska jag iaf duscha sen så ska jag hitta på något!
/S

Inga kommentarer:

Bloggintresserade