28 april 2009

åsendag



nyss hade alla i E spåret på min skola ute dag, vi hade orientering, jag sprang med sandra på 22 minuter, vi fick VG. alla i min klass var jätte duktiga tycker jag, alla gjorde verkligen sitt bästa.
Vi spelade även kubb och det var kul, men mitt lag förlorade;) tänk egentligen det här var sista året som jag kommer vara på åsen med min klass. :) sen är det gymnasiet som gäller. kul men ändå så tycker faktist jag att vi har rätt så starkt band i klassen, alla har verkligen mognat, för ngra år sen va alla as kaxiga:) jag med. haha men nu är det lxm kul och vara med klassen. :)
aja, jag h ar iaf nyss duschat och om 40 minuter så ska vi ha musik i skolan. sen slutar vi! :D<3

tack nioe för en kul dag :) och för att alla var så bra på orgienteringen. btw sandra och jag var också as bra på tipsrundan.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade