5 maj 2009

Var ett tag sen!

hejsan har inte skrivit på jätte länge för haft massa i skolan. <3 kom nyss hem från tandläkaren. jag vill dö, säger jag bara..
imorgon har vi musikprov och spexfoto. på spexfotot ska alla vara olika djur. jag och sandra ska vara bi,n. haha tycker det va lite gulligt faktist. vi ska ha en skylt som det står Anilmal planet på -.- dåligaste som man kan komma på och vi HADE BESTÄMMT, innan sandra och jag gick, att vi skulle skriva 9e goes wild. eftersom det är vilda djur. men nejnej ska dom byta och nu mobbar alla andra det. jag med faktiskt.. vad tycker du låter bäst?
jag ska försöka skriva mera, men kan inte lova något massa jobbigt i skolan och jag har så mycket ont i huvet. och jag vet inte ens om någon läser min blogg.. ;/ hoppas det..
men iaf nu ska jag gå och plugga och ta en ipren sen får ja väll äta.
puss och kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

"9e Goes Wild" E ju klart bättre än "Animal Planet"!

Krya på dej Hjärtat<3 Puss

Anonym sa...

jag läser;)//elin

Anonym sa...

Heej gumman<3 du får visa bilden sen ;) klart att jag läser din blogg ! :D / Emelie

Anonym sa...

men ni gick ju ifrån hela tiden skyll er själva. och man fick inte ens vara 2 likadana djur.. så ni gjorde endå fel .. sluta klaga på oss ! ni som gjorde fel! Om ni hade hjälpt oss med skylten istället för att gå iväg och prata om era "killkompisar" som ni aldrig någonsin har träffat så kanske det inte skulle blivit animal planet !!!!!!!!! de är ER 2 folk mobbar !!!!

Bloggintresserade