11 maj 2009

Avslutningskläningen.

hejsan hoppsan
kom hem från sthlm för ett tag sen. det 'ända' jag gjorde där var stan på lördagen direkt när Sandra, jag och Tess kom dit. Jag letade efter klänning till skolavslutningen och middagen då. Men sen kom jag på att jag kan lika gärna ha samma på båda. Vem bryr sig? Right. Jag hittade en klänning idag och lite mera som vi kommer till..
Ja så igår så när vi hade gått runt på stan så åkte vi hem sen för att äta mat, den här gången blev det inte tacos;) haha det vart lax. det var gott. Och idag när vi gick på stan så hittade på sandra och jag klänningar. Vi åkte inte in till sentrum utan till nacka köpcentrum, det var hur stort som helst. det var typ 3 våningar. det räckte verkligen för oss. vi gick där hela dagen! måste åk dit igen och det gick as snabbt att komma dit. med buss typ 25 minuter och med bil typ 5 minuter och om man skulle gå kanske 30 min från sandra som bor i hammarby sjöstad i sickla. :) Jag hade kul och vill tacka sandra för det. och tess med, fasst hon inte gick med oss hela tiden.. ! :)<3 lala så nu kommer bilderna i två olika upplägg för sidan är cp


Inga kommentarer:

Bloggintresserade