13 maj 2009

GRATTIS PAPPA! :D<3

kom nyss hem från orgenteringen, sandra och jag fick vg igen. som ni kanske fattar nu så har jag ju vg i gympa.. (a) haha. idag ska jag och sandra skriva klart några recept till boken, eftersom vi ligger lite efter nu. men vi klarar de om vi två gör tillsammans för karin kan inte längre. så orkar inte bry mig om de är bara jag som verkar vilja. :/ men de ska nog gå. sen så måste hon och jag också träna på en dans som vi ska visa upp på gymnastiken för betyget.
nu sitter jag ock tittar på vänner som vanligt! :D det äger fett mkt, igår när jag och sandra kom hem från skolan myste vi i mammas och pappas säng och tittade på det ;D " I HAVE ELBOWS" "AAAAAAAAAAH" ;) har ni sett det avsnittet ? haha fett kul iallafall. Men det allra viktigaste idag är min älskade älskade pappa! :) GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! <3 ni får säga grattis till honom, för han är den bästa pappan man kan ha! :) jag har köpt en dvd till han som heter typ the departed, har ni sett den? var den bra isf? min bror hade sett den i finland när vi var där och pappa hade sett jätte lite typ 5 minuter och han hade sagt till simon att han tyckte den verkade bra..

2 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis Sannas pappa, haha :)

Anonym sa...

Du får hälsa Grattis i efterskott :D / emelie

Bloggintresserade