11 maj 2009

skor till klänningen.

Idag är jag sjuk. Jag gick till skolan i en timme sen gick jag hem. För jag fick migrän. Tog migrän medicin, sen sov jag i en timme. Nu mår jag bra igen! Det är jobbigt och ha det för man mår illa också. Usch.
Aja, jag kom på att till min klänning till middagen och skolavslutningen så vill jag ha ett par svart pumps eller sandaletter. Inte vanliga utan typ mer 'rockiga'. det tyckte sandra jag och mamma skulle passa till den. Eller? vad tycker ni? :) för här är iaf några exempel då.




Dom två första är pumps och den sista är sandalett. Vilken tycker ni var finast ? :)
sko 1 finns fåtal kvar på tre av tre ställen i västerås.
sko2 finns fåtal kvar på ett av tre ställe i västerås.
sko3 finns fåtal kvar på ett av tre ställen i västerås.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sko 1 :D

C A T T I S . G U S T A F F S S O N sa...

1/3 :)

Sandra sa...

Sko 1 är nog snyggast ^_^ :)

Sasan sa...

jag tycker att du ska ha på dig Skor: nr 2 :D ;) <3

Anonym sa...

sko 1 :)

Kusin Alex sa...

SKO NR 3!!!

Bloggintresserade