25 maj 2009

HEMMA!

åh, äntligen hemma och innan jag skriver mera. jag och nathalie var det mest synd om för vi hade dom tyngsta väskorna av alla!!
kom nyss hem från Gbg då! träffade massa trevligt folk och hade jätte kul!
Tor: Tog 4 -5 timmar med tåget dit. det var ju typ 3 klasser som skulle sitta på 2 vagnar så de vart kaos på tåget! alla stog upp med alla packning, jättetrågt i typ 30 minuter innan alla fick sitta på sina rätta platser. på tåget satt jag brevid sandra vi satt och sjöng och åt och vila. ett tag så spelade vi kort med johan och sara och dom.. sen äntligen framme! vi tog bussen till skolan och blåste upp madrassen som sandra och jag sov på, en dubbelmadrass, mysigt och sova brevid henne :D. sen så tog vi en promenad sandra och jag och kikade på killar utan tröja i parken (a)
Fre: vaknade och duscha, sen så åt vi frukost tillsammans i skolans matsal. och en sak bara, det är förfan över 70 trappsteg säkert i den dära jävla skolan! ;o så man vart ju för fan anfådd, och vi bodde ju såklart längst upp -.- vi gick på liseberg och åkte paddanbåten. då började det spö regna och vi åkte under en bro som var jätte liten så man fick lägga sig ner i båten. På Liseberg åkte jag verkligen massa saker! ojoj sen helikopten killarna på kvällen, ett fotbollslag som sprang runt nakna på kvällen o smiskade varandra och när dom körde helikoptern så satt dom på strumpor allt. haha och så sprang andrea och matilda och moona åt dom för dom gjorde det.
Lör: vaknade, samma som på fredagen drog till liseberg efter duschen och frukosten ,åkte allt som man kunde åka typ, träffade många då med. sen mot kvällen möttes vi på skolgården och grillade jätte gott kött och korv med potatissallad. träffa massa trevligt folk på kvällen tbx från liseberg, sandra och jag var med dom kanske en halvtimme elr så. sen på kvällen kom dom till skolan och pratade md oss..trevlans <33:)
Sön: vakande halv tio ,stressade för frukost och duscha, för att hinna gå på stan och träffa anthony, som sandra och jag täffade på lördagen. men hann bara stan ;/ , köpte en t-shirt på 'rut mfl.'

puss och smek , dröm sött!

1 kommentar:

Anonym sa...

låter nice/elin

Bloggintresserade