15 maj 2009

Sommarjobb! :)

Min dag idag började med att jag vaknade klockan sju och hoppade in i duschen ,sen så åt jag frukost med mamma och sen körde hon ner mig till folkets hus, för halv tio skulle ju jag på sommarjobbs interljuv. jag hade fått jobb på kommunen och skulle komma för att fylla i lite papper och så klart välja jobb! :) jag valde mellan typ orion (ålderdomshem), bergvretenskolans fritis och brukshundsklubben. på den sista skulle man inte vara med hunderna, utan tex. klippa gräset och olja altan och sont. Jag valde bergvretnskolan, för där går ju jag och gick där själv när jag var liten och jag känner ju lärarna Carina, Ammie och Jill :) och det tar ju bara 1 -2 min att gå, jag kommer få 48 kronor i timmen, så tror det blir 5040 kronor:) mera än vad jag trodde faktist:) hah alltså de är ju inte mkt för ett sommar jobb i tre veckor men två kompisar sa a tt man bara fick runt 3000 kronor ;o så ja.. men dt ska bli lite kul. ska ni sommarjobba? vart i så fall? jag är inte så nervös, jag känner ju dom och jag tror jag skulle jobba med Sebastian i en annan nia på skolan. och en som heter Emil, som är 92a.
Nu är man fetttt taggad till göteborg! suttit i flera dagar och tittat på you tube på videor och gått in på liseberg.se och massa! :D haha :D men jag ska åka kanonen, lisebergbanan och flum rider mm! hihi! :D kuuul! med sandra! <3 Vad ska ni hitta på ikväll? jag tittar på berg flyttar in och nyss tittade jag på talang 2009! :D

Inga kommentarer:

Bloggintresserade