16 maj 2009

Eurovision songcontest

Kvällen har tillbringats hos familjen Nyholm, mycket trevligt grillade korv och kött till mig. Sen blev det os efterätt; glass och jordgubbar. Sen så satt vi och tittade på Singing Bee, Robinson (till och med pappa tittade ;'o) Sen nu tittar jag, mamma och pappa på melodifestivalen, vi gick hem efter halva för vi blev så trötta. Simon är på studentkryssning :)
Men ni ser väll också på eurovision songcontest? Vilka är era favoriter? Mina är: (inte i inbördes ordning, eller hur man nu säger å stavar)
09. Armenien
11. Azerbaijan
17. Tyskland
18. Turkiet
19. Albanien
24. Finland

Vilken plats tror ni sverige kommer på? Jag tror typ 8a :)

btw. imorgon ska jag till västerås med mamma och titta på skorna! :D och idag är jag lite glad för jag har städat mitt rum och så var det jätte varm så jag satt på mig tshirt och shorts och sen så la jag mig i underkläder och solade på baksidan i en timme, det var feettttt heettt, nu längtar man bara tills de ska bli ännu mera sol, och hoppas de blir snart så man hinner få bruna ben osvosv till skolavslutningen ! :)


Inga kommentarer:

Bloggintresserade