20 maj 2009

Enkp - Gbg kl 09.48

Sista skoldagen idag då. Vi har haft elevensval hela veckan. Tyckte det var jätte kul. Nu är man jätte taggad till Göteborf för vi åker imorgon, alltså om typ 14 timmar. Jag har pckat massa idag, ska bara hitta mit vita linne. Och hjälpa mamma med salladen, bagetterna och sont till tågresan. Hon fixar åt mig och sandra. Jag kommer såklart vilja smsa på tåget till Göteborg, om jag inte blir åksjuk som alltid. Men iaf.. jag kommer inte göra det för jag ska vara social med Sandra. Och hon har lovat att vara social med mig och inte lyssna på musik. haha, på tåget ska vi ha fetaste täcket och kuddar och sitta där i typ 4-5 timmar och myyysa! :) Kommer bli trevligt. Kameran ska med! (y) jag har fixat så sandra tar med det. Och vi kommer ha såå jälva kul, medans alla andra sitter och kanske läser ddet här ;) hhaa nej men åhhhh! Läängtar. :) Men iaf schemat i Göteorg:

Torsdag
Tåget går 9.48 från enköping
Framme 14.00 på centralstation
Mat på skolan serveras till 16.00
Bowling på kvällen

Fredag
Frukost serveras till kl 10.00
Fri tid (ev. Liseberg)
Lunch 14.00 skolan
Liseberg (a)
Middag 19.00 alla tls

Lördag
Frukost serveras till kl 10.00
Univrseum
Lunch 14.00 skolan
Sightseeing buss eller paddan båt
Middah 19.00
Fri tid (ev.Liseberg igen)

Söndag
Frukost serveras till kl 10.00
Städning
Lunch kl 12.00
Nordstan å shopppa lite (a)
Avgång Gbg 16.00, men samling 15.00
Hemme i enkp igen kl 20.00

Inga kommentarer:

Bloggintresserade