30 maj 2009

Varmaste dagen hitills och kalasfina bikinis.

God kväll!

Jag sitter inne på melba och tittar på kläder. Har nyss hittar vilka bikinis jag ska köpa till sommaren! Kom ju och tänka på det idag, när det var sommar väder. Jätte varmt var det, solen lös nästan hela dagen, typ inga moln på himlen. Här kommer en bild på dom två som jag ska köpa nästa gång jag åker till Västerås.

Vad tycker ni? Jag är dock lite osäker om jag ska ha den vita överdelen till den första underdelen, kanske rosa.. det finns massa färger. Säg till om ni tycker någon speciell färg skulle passa ;) Tänkte åka till Västerås imorgon eller nästa vecka, pratade med Elin om jag kanske skulle följa med henne dit, för hon inte har köpt klänning och skor osvosv. till skolavslutiningen.
Idag så var jag då med Elin. Var sjukt länge sen vi sågs, så det var på tiden! Vi solade i värmen och sen tog vi ut hennes små super söta kaniner. Och sen gjorde vi också smoothie. As god. haha, alltså eftersom de var så skönt väder tog vi en promenad också och vi gjorde massa mera! :D tack elin för en sjukt kul dag! <3


elins kaniner, ja sötnos juckar på herman ..

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken rolig bild, och va söta kaniner, kram mamma

Anonym sa...

haha alltid demXD/elin

EMELITA - Straight from my heart sa...

Söta bikinis båda två :-)

Bloggintresserade