5 mars 2009

bring me to you bby

idag i skolan var det jätte lamt. lång tråkigt, och inget kul :). men var väll okej,
efter skolan så skulle jag titta på sandras step up, men aja ska inte nämna ngt. vi solade iaf ist :)
det var as sköönt, var ett tag sen. vi solade inte så jätte länge. vi solade på dom nya solariumen på idrottshuset. sen tog vi promenad hem, det har börjat blivit lite varmare nu va? tycker jag att det känns som.. var jätte skönt med promenaden hem, och vi tog inte samma gamla väg som alltid utan en annan. med lite musik och sång med ;) vare bäst! sandra och jag är bäst! haha <3 okej, nu ska vi inte överdriva, men iaf va lite kul, det var jätte tyst helt plötsligt jag bah; sandra ja älskar dig ^^ haha, hon är bästaste kompisen man kan ha.
nästa vecka på fredag tror jag det var jag sandra och sara skulle åka till stockholm på skolatid, på svenskan för mode uppgift ;D ska bli fett kul! tre tjejjer i sthlm med en kamera och mode uppgift.. mja kan inte bli bättre ? (h) <3

Inga kommentarer:

Bloggintresserade