15 mars 2009

STHLM

har inte skrivit på typ x antal dagar :) vet. har vart i stockholm med min älskade lilla sandra. mycket kul, förutom att ja tappa min plånbok och sen hitta den. men de får ni läsa snart.
Jag åkte till sandra i Fredags. Hennes pappa hämtade oss i enköping ,vid sandra. Vi stannade som vanligt på Enögla och köpte lite godis. I bilen på väg till stockholm så sov vi typ. vi låg med fötterna mot varandra. fatta skönt och mysigt det var. haha, det va ju mörkt ute också så att ;) haha. men när vi kom fram så åt vi som vanligt den godaste tacosen man kan äta. på speciallsättet dom gör den på. jätte gott :) sen blev de lite tv. vi somna rätt tidigt, efter vi satt vi datan och sont.
Lördagen så vaknade vi faktiskt rätt tidigt för att vara med Sandra ;) haha. vi åt frukost sen tog vi tunnebanan ner till stan för att möta sara vid T-centralen , men nejnej lilla sara gmn hade tydligen gått ngn annan stans (a) så vi fick ringa till henne. vi tog lite kort på kläder och sandra fick vara modellen. som vissa kanske vet så ska vi göra en tidning om sex och mode och ungdomar i våran klass till skolan. så vi skulle ta kort till tidningen på vår och sommar modet 09. det gick bra blev inte så många kort, men de blev bra iaf. efter de skulle sara möta sin mamma och dom skulle gå och shoppa ngt :) så sandra och jag gick själva i hopp om att hitta jeans. Sandra hittade ett par jätte fina på Bikbok, min älskling affär ;D så snakka avis ja bleeeev :) men ja hitta ett par för 699 ,men ja köpte inte dom ,men ja hitta också ett par för 399 på Gina som var helt okej:) så blir nog dom ngn dag med mamms till västeråss får man hoppas ;) och juste ja tappa ju min plånbok, fyfan vi hade Sj kort med 500 kr på. som var sprillans nytt. alla mina pengar ;o vi dog seriöst nästan, men sen så gick ja in till en affär och en hade lämnat in den. YEEEEEEES! fatta vi stog nästan och hoppa ;). haha. på kvällen hade ju ja planerat att se på melodifestivalen hos charlie men han skulle ut och äta med sinna vänner. vi kunde ju hänkat men vi hittade i nte till texas burger först men sen visste vi men bleev inte så iaf... :) får väll bli nästa gång <3 style="font-weight: bold;">tyckte ni rätt person gick vidare?
och nu idag så var jag på lilla stan med sandra. köpte inget vi fikade och drack smoothie på fiket, och sandra prata med tim i telen.
sen gick vi på typ värsta coola upptäcksfärden. in i största huset haha, och åkte i en hiss som sandra tyckte var läskig. och gick in på onoff. haha. sen så åt vi god mat igen :) haha en gratäng typ med skinka och brocoli elr hur de stavas (a) och sen körde hennes pappa oss till tågstationen och vi tog tåget hem :) trågt som satan och de luktade spya men annars vare ok:) jag låg i sandras knä i trappen.

puss. <3 här kommer lite bilder.










bilder:
Tunikan och leggins ja köpte på Gina.
Jeans ja testade och ville köpa på Bik Bok.
Jeans kjol med topp som ja ska köpa. jag testa utan linne, så ser stört ut, sry.
Legginsen.
Smoothin.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha det låter som att ni haft det kul i Stockholm! Var i Stockholm var ni? Kram

Bloggintresserade