19 mars 2009

sjuk

heyy,
jag har varit hemma idag och igår för jag inte mår så bra. igår så var jag med mamma en snabbis till min moster och fikade, trots att jag var sju. men de skadar väll inte med lite fika då (a)? min kusin var också sjuk så vi satt och titta lite på tecknad :') haha alla vi fyra ,sen så kom såklart mamma på att hon skulle handla ;) så vi åkte och gjorde det. och jag köpte present till emelie sötis som fyllde 17 år igår! GRATTIS IGEN BÄSTASTE BÄSTA VÄN! gratta hon nu! :)<3
sen annars igår satt ja hemma och plugga massa engelska, elr inte plugga men skrev om allt i engelskan -.- för ja hade glömt min bok och massa. sen så fick ja lov och följa med mina homies karin o sandra till egra ,en sak inom skolan. en bok och ja det gick bra, den ska snart tryckas. sen så lämnade jag presenten till emelie och så städade jag övervningen ;o haha ja gjorde Väldigt mkt för att vara sjuk.. men jag var inte precis döende sjuk så allt gick bra.
imorse vaknade jag av att min hund kom och attackera mig i sängen, men ja sov iaf länge. sen så när ja höll på att somna om så ringde mobilen. var lika bra att inte somna om för kl var mkt. typ 10:50.
så nu ska jag fixa lite hemma ,men ara lite. för ja är mer sjuk idag. jag måste ju inte, men ja ska hjälpa lilla mamma. sen blire att göra lite matte om ja orkar ,för ja ligger lite efter (a)

jag ser den gula lilla pricken nu! :D:D:D<3

nu när ja skriver så ligger min söta jeffery på mig å datan.


krrraaaaaam!!!
/S
ps. patrik är bäst

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat :)<33

Anonym sa...

va jobbigt att vara sjuk, hatar det!
söt jeffery va då :)

Bloggintresserade