20 mars 2009

ledig fredag :D:D:D

haha omg jag såg nyss den nya kavli reklamen ;o hahah ,shit den va också kul. det är exakt som den innan men en tant dansar ;o har ni sett den? xD hahah. den fanns inte på youtube ,annars skulle jag lagt ut den på min blogg.
idag är det fredag och jag är ledig från skolan. jag vet inte varför, alla är lediga här i enköping iaf.. det var typ att det var ngn ledig dag som vi brukar vara lediga som typ är en lördag i år. så vi fick en mindre ledig dag och då blev den idag? någon sa det till mig, men vet inte om det är så ;p fan va skööööööööööööönt.
nu ska jag fixa mig och sen så ska jag väll hitta på ngt om jag orkar. jag har lite ont i magen. förresten ikväll så ska pappa ha jobbar fest i någon lokal. och ikväll ska en av hans kompisar sova här. och på eftermiddagen kommer massa av hans kompisar hit. typ som värsta förfesten elr ngt ;D haha så det är sprillansrent i hela huset. haha jag har jätte jätte städat rum och bastun och allt är jätte rent ;p haha skönt.
förreste igår när ja fixade i mitt rum hittade jag påfyllning till mobilen på 150 kronor, som jag fick i julas av farmor och farfar ;o så ni får väll påminna mig ngn dag och fylla på pengar, men inte än för jag har över 100 kronor nu:) och jag vill fylla på sen för jag vill få 30 dagar skicka gratis till comviq ;)

så fina jeans. finns på acne.
bilden från lookbook.nu

Inga kommentarer:

Bloggintresserade