16 mars 2009

Smälter snön? :D

hej.
nu har jag precis duschat. och läst lite på no läxförhöret som jag har idag. as enkelt, VG frågorna var så myket enklare än G frågorna ,sjukt knäppt :). och G frågorna var typ 15 st och VG var bara 10.
idag så kanske det blir mc donalds med nathalie, vi tänkte tjocka oss lite. haha, och en till sak igår blev ja sjukt sugen på att ta hål i tungan ;o men pappa säger nej.. och ja tror han inte blir så glad om jag gör det iaf. men ja kanske gör det i sommar. jag vill verkligen ha det, jag tänkte om ja gör det iaf. kmr han bli jätte arg bara då eller ? ;p får isf kan ja ju göra det ,för jja vet att lilla pappa kanske inte skulle bli så jätte arg iaf.. men åh jager har tagit hål i tungan, han skickade bild och de blev jätte bra! så då vill man göra det ännu mera. aja nu ska vi prata om ngt annat.
jo juste, ni vet kjolen där nere som ja hade testat i sthlm. vad kallar man ett sånt plagg egentligen om det är kjol som typ sitter ihop med en topp elr ngt ? för jag tänkte på de igår ,för ja vill köpa den. det kanske inte finns ngt speciellt namn eller?


ÅHH. Jag tror snön håller på att smälta, i söndags var det ju typ 6-9 grader i sthlm och så snakka sandra och jag i telen med tim, han sa att det var 17 grader i solen ;o i enkp! jag tror snön inte kommer tbx. eller vad säger ni? är det ngn snö kvar där ni bor? för här är det ju snö, men inte så mkt.

men nu ska ja te lite frulle och hoppas att hårer har torkat när jag är klar. önska mig lycka till, tills läxförhöret (a)

Puss å smek.

/S

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror inte att det har ett spec namn:p Såna är i allafall fina:)

Lycka till!

Bloggintresserade