11 mars 2009

pics

hejsan hoppsan :)
idag i skolan var det rätt okej. vi var också nere på Joar, med klassen. det var helt okej. va faktist lite kul. var den ngn annan som sett elr hört ngt om dom dära dans och teater gruppen typ "öfa hemligheter"? efter det kilade sandra ,jag och andrea och nathalie hemmåt. egentligen hade vi svenska, men sandra och ja sa att vi skulle interljuva ngn på stan. för vi har inget att gör just nu i mode delen av tidningen vi gör på svenskan. vi ska ju till sthlm i helgen och ta massa kort på stan. då jag och sandra bestämmt att vi sa träffa våran lilla Charlie. och så ska jag köpa ett par jeans kanske :) , på gina.
jaa, som sagt så sitter jag här i pappas tröjja. älskar killtröjor.













PÅ BILDER:

- Bild på passa stora tröja.
- Bild på Bästaste Nathalie och Andrea i bilen <3
- Video på Elins 'roliga' spel vi testa igår kväll.
- Elins katt som inte vill sitta still ,två nya läkerol smakar; vattenmelon och persika.
- Smält hjärta i snön, Sandra och ja solar, Smiley.
- Gammal bild på min vovve. och en på min 'fina' skjal jag gjort ;)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade