24 mars 2009

Trött nu jy :)

dagen idag har vart helt vanlig. skolan, hem åt lite, data, plugg, mat, data. haha låter som att det vart en kul dag va? haha nej den har bara vart jobbig. för ja la mig jätte sent igår, så är extremt trött. jag ska lägga mig efter jag har skrivit det här ,så det blir tidigare idag får man hoppas! :D
Imorgon så ska Nathalie och jag på bio , Kenny begins. Det är premiären, den verkar himla bra! ;) Tycker inte ni det? .. Ja här ska vi så sitta och duken är lxm uppåt på den här bilden så vi sitter ju rätt långt bak, men ändå i mitten;D haha. och tro inte som nathalie att vi är dom ända som bokat. det här visar ju bara våra platser såklrt! För de är många flera.




Imorgon så har vi NA prov i engelska, skriftliga delen. JIPPEY! jag hoppas av glädje, haha nej inte precis;) jag tycker att det är nog den svåratse delen. För vi fick ju testa förra årets, den var ju svår. Tycker jag. Man skulle skriva om en camp man skulle åka till och massa. Vad tycker ni om NA proven? Själv så tycker ja att det har gått så bra som jag trott hitills. Muntliga i engelska fick jag G. Inte så bra men..Bättre än IG elr vad säger ni (a).
Och imrgon innan bion också så kanske jag och mamma ska på stan. Var ett tag sen jag gick med lilla Mamma så de ska bli kul (a)

OCH GRATTIS NATHALIE <3
EN MÅNAD MED DIN KILLE! HOPPAS DET BLIR FLER FÖR ER! PUSSSSS BARNDOMSVÄNNEN MIN.



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att Nationella proven låter läskigare än vad de är. Däremot englskaproven har varit jobbiga tycker jag -.- Svenska har det gått bra i dock :)

Bloggintresserade