8 mars 2009

There's no other way.

Yo.
Känner att jag inte skriver så mycket på min blogg just nu. Det händer inte så mycket nu. Jag antar att ingen blev speciellt förvånad att jag inte ligger i sängen just nu. Eller har jag fel? Ehe. Jag är inte så bra på det där med att bestämma mig tror jag, eftersom att jag aldrig riktigt lyckas med att utföra det. Iallafall inte när det handlar om att gå och lägga sig eller städa. Det är inte min starka sida helt enkelt.
Och påtal om städa.. jag har fortfarande lite kvar sen en månad tbx :$ får väll BLI AV idag då.

Imorse fick vi sån dära reklam från McDonken, om tex köp en Mc Flurry och få en på köpet typ. Fan vad jag är sugen på mc flurry, jag vill köpa en nu. någon som vill ta en lååång promenad till donken och köpa glass ? Jag behöver komma ut lite. haha ,jag gillar inte vädret och sitter inne hela tiden.. men aja hör av er om ni vill det.

ja sen som ja sa väntar väll städningen snart, och den här gången menar jag det faktiskt.
xoxo.

/S

Inga kommentarer:

Bloggintresserade