9 mars 2009

godmorgon!

nu vaknade jag kl 7.08 typ, hoppade in i duschen, så nu ska jag äta frukost och fixa böckerna till skolan. sen kommer sandra halv och då kilar vi till skolan.
idag ska jag ev:
titta på sandras step up träning
sola
tona håret ljusare. ( heter nog bleka då?) fasst det stog i listan att man inte ska göra det om man vill ha längre hår men ja tänker göra det iaf, eftersom jag också idag kanske kommer köpa Öljästtabletter. haha, jag går verligen in för det här med att mitt hår Måste växa ut till sommaren!

puss ha en bra dag alla. <3>
varför får jag så några kommentarer? ;/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så. Nu får du en kommentar ;) Lycka till nu med håret! Man har ju hört att det inte kan växa snabbare, men man kan ju hoppas att det funkar! Jag vill också ha långt hår!! Kram Kusin

Anonym sa...

Registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=1545 och få gratis presentkort!

Sidan är ny och har ännu mycket få medlemmar (mindre än 2000), så det är än så länge mycket lätt att samla ihop poäng och värva medlemmar.

SÅ PASSA PÅ ATT BLI MEDLEM INNAN ALLA HITTAR DIT OCH DET BLIR SVÅRARE ATT FÅ IHOP POÄNG!

sanna sa...

du har ju långt ! ;D

Bloggintresserade