26 mars 2009

idag och igår

igår; så var jag på bio med nathalie, jätte trevligt och skita kul. vi gick på kenny begins. den va as kul. haha 5/5 toasters hade ja sagt om jag var björn gustavsson. (y) den borde ni se! och gud vad nathalie och jag vart irriterade på några som satt bakom oss på bion. dom härmade ett handikappad barn som lät. och så satt dom och skratta. så omoget -.- så vi sa åt dom, eller mja typ vi så 'kan ni hålla käften'. kanske inte snällaste man kan säga. men dom blev ju tysta och så efter åt iaf. och på bion åt vi Ben n Jerry glass! haha, vad säger ni nu då?;) vi delade på en. inte för att man får äta glass på bio.

idag; skolan, lämnade in son. allt blev bra till slut, alla papper i pärmen och boken och skivan. sandra och jag satt hela dagen med det. :) sen vid maten kilade vi förts hem till mig och hämtade margarin. sen så gjorde vi våfflor !! :D:D så jjäla goda. tror ja seriöst åt 4 -5 st. haha de va inte ens så jätte mkt. men ja va inte ens så hungrig. sen så tbx till skolan och hade bild ,vi gjorde våra figurer ( ska vara fåglar men dom får se ut hur man vill ) ,med papper och lim och färg, fågelnät mm.
efter skolan gick jag hem och åt mellis, sen så skulle sandra och jag på hennes step up träning och titta. efter det så när sandra hade duschat, så skulle vi ut på prommis. men de blev kallt så vi gick in på ica xD haha och smsa jonte kusin. så träffa vi mamma på väg ner till han så hon körde oss. han var med Erik A. så vi 4 gick en promeniix i stan och lite så :) trevlans . var ett tag sen ja träffa erik också. sen så sa sandra och jag hej då och vi gick till picasso och träffa ali vi satt och pratade med han ett bra tag och sen så körde han oss hemmåt!

tack sandra jonte och erik för dagen :) inte för de gjordes så mkt idag i över huve taget, men nu snöade de iaf inte och bara det gjorde mig glaaa :D:D<3


/S

Inga kommentarer:

Bloggintresserade