29 mars 2009

vaknade nyss

godmorgon. har ni sovit gott ? själv så har jag inte sovit gott. en lång historia ;D imorse vaknade jag va att mobilen ringde. pratade lite, sen så låg jag i sängen ett tag till innan ja fixade frulle. nu har ja precis ätit.
igår så var jag ju med nathalie, det blev 0-0 i matchen väll ;d haha de slutade med att nathalie somnade i soffan här uppe och ja satt vid datorn å smsade med hennes kille. haha, men vi var dutiga som släckte alla lampor, men vi fuskade ju lite med tvn ,vi såg på robinson också. men de va jätte mysigt med ljus och pizza å allt, tack för en trevlig kväll natta patta! <3

nu sitter ja på msn och jag vet faktist inte vad jag ska göra idag ;o blir väll att hoppas in i duschen och sen så får jag väll komma på något. undra om vi har någon typ läxa eller prov nästa vecka. jag tror inte de :D:D elr jo tyska läxa ahr ja iaf, för ja vart sjuk o massa.. annars äre nog inget! (y)
OH JUSTE! imorgon är det mässa i skolan, för alla saker vi gjort i so,n. lärarna hade valt ut att ja skulle bli interljuvad av ngn tiding med tre andra ;o och så måste jag baka 2 kladdkakor. ojoj, men ja måste nog duscha snart.
så ni får ha en bra dag. vad ska ni göra för något?
KRAM
/S

1 kommentar:

Jenny sa...

Sv: åh tack :)
Jag ska plugga-.- och om jag hinner så vill jag baka <3

Bloggintresserade