6 mars 2009

fashion

skolan idag var jobbigare än igår. typ somna på varje lektion. haha nej det gjorde ja inte, men var jätte trött och alla lektioner idag var tråkiga förrutom gympan, det var meningen att jag inte skulle vara med. för ja orkade inte och för att jag är förskyld. men när jag kom till gympan så var det dans. haha så jag var med. hon som var där och skulle lära oss dans, hon var skånsk. från malmö, älskar den dialekten alltså. :)
men jag ska till sandra nu, jag hon och karin ska laga kinesisk kött gryta och efterrätt :)
mums. jag börjar bli hungrig. haha, och äntligen är det helg. jag ska nog gå på stan med mamma (a) hoppas jag, mamma betalar. haha nerå , men om hon hänger med så kanske hon gör det :) sen på lördag så kommer min moster och hennes kille och ter här med mamma och pappa. aja berättar med sen. vad ska alla göra i helgen? skriv lite kommentarer hörrni (a)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska typ inte göra mycket i helgen, plugga och så xD
Sv: Tack! vad glad jag blir:)

Bloggintresserade