15 februari 2009

09.56

jag brukar aldrig gå upp så här tidigt. men nu får jag det eftersom att jag måste ut med jeffery. igår kväll så kunde inte Sandra komma tillbaka, så jag ringde Nattapatta. Vi gjorde massa kul, vafan vi var uppe till halv 6. ;'o haha hon ville vara uppe ännu längre men ja tvingade hon titta på tretton filmen ,sen hade hon somnat innan mig ;) så jag stängde av filmen.
ÅH ! inatt fyfan ,ja fick så jävla damp! För titta här .. Vi sover i Mammas och Pappas säng, och pappas jävla väckar kl, som inte ens var instlld på ngn tid, tror ja, gick igång inatt!! DAMP, vafan, och de fanns ju inte bara ver 30 olika knappar tog fan 20 min innan jag fick av den, jag seriöst kastade den i bordet sen. Sen kvart i 10 på morgonen ringer Farmor, " har du vaknat och vart ut med Jefferty?" jag bah, nej jag vaknade nu, jag ska göra det. och då börjar hon babbla om massa ansvar sak xD jag mah " mm " "mmm" , sen när ja kommer in med Jeffery ringer Morfar, hahha jätte gulligt "Har ni el? Jag ringde Elon och över 1400 har inte el. " haha så sött haha, han hade inte el i lampor ooch sont.. haha var det ngn mer som inte hade det?
men nej, jag måste äta frukost nu, jag är jätte hungrig. Nathalie, bror och alla Lan killar som är här sover.. Får väll äta ensam ;D.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade