7 februari 2009

thithi .

WALLLA!

idag har jag fixat nya msn till min data ( bild 1 ) det är helt okej. men ja saknar gamla, då kunde man dela bakgrund ;/ och så vill ja kunna rita, men de kunde ja inte på den innan heller. nån som kan hjälpa? haha förresten på nya msn kan man ju ändra msn ljudsaker och på en som ja ändrat, när ngn skriver till mig har ja tagi början på Gwen S - Hollaback girl. så när kanske just du skriver till mig så låter det. "ahaa this my shit!!" så de du.

städade lite och datan idag :) och sen ducha, hade svala kläder på mig för de va så vart i mitt rum. superduper skönt :) (bild 2) haha och ja gick runt i mina nya sköööna skor.( bild 3) längtar tills jag får börja använda dom. haha och nej brun har man hört ? ser ju fan likblek ut, så blek är ja faktist inte. men ja ska iaf kanske sola imrn med sandra på i-huset eller meddo :) tror ja. vet inte riktigt hur de blev..
.. sen iaf så snakka ja med emelie på msn, vi bestämde oss för att se melodifestivalen tls. men sen innan de hade börjat, så ringde hon och fråga om ja ville äta hemgjord thaimat ,som camilla gjorde. ja klart jag ville! ( även fasst ja nyss ätit ;o ) haha, maten var jätte god och tack Camilla, Emelie , Ida för en trevlig kväll ! Ja kom hem 12 och vi hade massa kul där. ( bild 4) <3


TRYCK FÖR STÖRRE !!!!!







3 kommentarer:

Anonym sa...

sv: nej eller asså är kanske av ett år en månad i finland. på sommaren två veckor och sen en vecka nån annan gång tex. jag kan prata finska rätt bra jo det kan jag ;) hehe. fast inte flytande men jag förstår typ allt dom säger!

jo jag vet! fyfan. blä för Caroline! vad tänker folk med egentligen?

Anonym sa...

du verkar ha haft en mysig kväll :)

Anonym sa...

Sv: ja det skulle vara coolt! att kunna tala flytande :D hehe. men som tur är kan nästan alla mina kusiner svenska :)

jag tyckte att hon nina, alcazar och sen marie var bäst! xD dudå?

Bloggintresserade