25 februari 2009

Se min bildläxa

halloj. jag har tänk på en sak, vad tycker ni om att läsa på en blogg egentligen? eller vad vill ni läsa :)? ni kan ju iaf skicka iväg en kommentar (a)

jag har gjort min bildläxa klar nu; man ska rita ett träd, du själv är trädet och du ska rita saker i bilden som har med dig att göra. tex som jag ritade massa röda äpplen i mitt äppelträd och sen låg det två på marken. då skrev jag att jag har två nära vänner och sen massa andra, som inte är lika nära. :) här är två bilder på den. vart rätt nöjd för att vara jag, haha ,men jag har Vg i bild.

Vad tycks ? (a)

men nu ska ja sova, har inte sovit tidigt på flera veckor. dax att lägga sig lite tidigare än vanligt iaf, ställer klockan på halv åtta så har jag en timme på mig tills sandrabus kommer till mig! :) och vi börjar kvart i nio och det tar bara 2 min från mig till skolan ,om inte mindre ;)

PUSS å SMEK
/S

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint bild :) jag suger på bild xD haha. har G

kramar

Bloggintresserade