17 februari 2009

kisstant

Sitter med datorn i knät i sängen och gör inte så mycket. Fan va skönt det är med lov, jag behövde verkligen det nu, när det var som mest plugg i skolan, men jag måste ändå träna lite till Tyska och So provet på lovet, eftersom jag var hemma i Fredags. men jag tror det är lungt, kommer iag klara So,n. tyskan bryr ja mig inte om så jätte mkt (a) men vill helst inte ha Ig i ngt. Idag så var jag ju till tandläkaren, inga hål ;D Wheei. haha efteråt så tog sandra och jag bussen hem, efter lååång väntan och eftersom en viss sanna å sandra inte är så bra på att kolla busstabeller :) men nu ska ni få höra , jag har nog Aldrig i mitt liv skrattat så här mkt åt en person. Sandra och ja sitter och väntar på bussen;

Okej titta här Sandra o jag sitter och vänta på bussen. så kommer en tant o ställer ner sin väska brevid oss ,så säger ja till Sandra du kanske ska flytta på sig lite om hon vill sitta ner. Sandra flyttar på sig.
Så säger tanten; nej jag vill inte sitta ner då blir man så kall om rumpan (och så slår hon på sin rumpa)
Sandra o jag; haha ja, de blir man..
Tanten; men ni tjejjer ska också vara rädda om era rumpor. ni är ju så unga så ni kan ju få blåskatarr.
Sandra frågar; vad är de?
Tanten; det heter urinvägsinfektion.
Vi; jaa juste
sen böjer hon sig fram o viskar till oss, då svider de när man kissar. hon tittar rakt in i våra ögon och håller handen sådär som man håller när man viskar och ser jätte seriös ut! haha gissa vad Sandra och jag gör? hahhahaha omg :') vi har aldrig skrattat så mkt. vi börja as garva och stog upp och vi kunde inte sluta skratta, så flyttar hon på sig en meter åt sidan å säger: jag ser att ni skrattar åt mig o blir as tjurig.
haha alla tittar och vi bara står o as garvar. :') xD fyfan.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHHAH XD fan vilken skön tant :D
Länge sen jag fick ett riktigt skrattanfall! haha.

Bloggintresserade