9 februari 2009

kanske sötaste killen <3

meeh ja skriver massa men sidan cpar -.-' får skriva om. men här är lite av de jag skrev..

jag ska precis sova. finns inte så mkt att skriva nu. min dag har varit jobbig,med allt pluggande och skolan. fasst i skolan var det rätt soft iaf.
just nu skriver ja på msn och smsar :) nu ska jag sova och imorgon ska jag gå upp 7 igen för ja ska plugga och jag ska åka ner till Joar Blå med sandra, hela klassen ska vara där i för sig, vi ska sen någon teater tror jag. Men mamma kör oss för de är så himlans kallt ute nu, fasst solen börjar skina lite nu :D! sandra och ja brukar blunda och ta huvet upp mot solen, gudassssh vad man längtar till sommaren då. men man får ha tålamod. snart kommer den ;D<3 visst ? HAHA

ska sola på fredag med sandra!


nu kallar sängen ^^ pussis <3

en bild, till dig duvet vem du är ^<3

/S






sommmmmmmmar !

Inga kommentarer:

Bloggintresserade