3 februari 2009

tisdag

äter mellis, såna dära Honey bees (A) haha. soft dag idag vi hade Nationella prov i svenska som alla andra niorna också hade, vi fick 5min längre, så de var en timme o fem min, men jag tyckte ändå det var kort ;o är det bara jag som tycker de ?
det gick iaf bra. jag vet att ja inte kmr få sängt betyg iaf:) om man ens kan de av nationella prov, det är nog svårt.
Sen hade vi So tror ja ? aja de var iaf tråkigt, fasst sandra o ja satt o grava hela tiden;p hah,
Sen hade vi ju två timmar no; sexualkunsak :D men vi hade ingen lärare så vi skulle sitta en timme och svara på 30 frågor om sex, sen fick vi gå hem den andra timmen. men sandra o ja gick hem efter typ 40 min. och nu sitter jag här med mina Honery Bees:D haha (A) förresten vi fixade grupper i So,n. Vi alltså 9e och 9c har ju börjat med so tillsammans och vi ska vara med i en tävling som man kan vinna 10.000 kr i. En företagstävling. såklart så vart jag med min älsklingSandra och med lilla karin :D bra grupp <3 vi var bäst, absolut bäst. lärarna sa till o med det. helt enkelt bäst! inge snakk om saken ;D ja tänker inte avslöja vad det är vi kom på. tänk om någon tar våran briljanta idee och kännar massa pengar på den ;D haha.






erik förlåt

Inga kommentarer:

Bloggintresserade