1 februari 2009

oh shit va fräsh

jag har redan skrivit 30 inlägg. jag lägger upp mkt mera här, än vad jag gjorde på min gamla. :) det är bra. men jag vet inte hur många som läser min blogg, jag vet inte ens om man kan titta det på blogspot.com :) men det gick iaf på blogg.se. Om det är någon som vet det ? Kan ni vill skicka en kommentar (a) Och alla andra kan också gör det. Ni får fan börjar kommentera, det är fett tråkigt annars. Och tänk själva vad glada ni skulle bli, med kommentarer ? ;) Right ? dåså börja kommentera.

Idag vaknade jag tidigt ,kl 10.00 typ ;) då satt jag på min bärbara data. msn, bdb osvosv.. och bloggen haha. nu sitetr jag här och skriver och hör att någon vaknade för ett tag sen och satte på kaffe mm. och nu vaknar min bror..
Igår fick jag veta att näst, nästa helg ska mamma å pappa åka finlandsbåt. :) känns rätt könt ändå att simon och jag är hemma själva (A) det lär ju bli gooo mat iaf ;o hahah han går ju kocklinjen ;) och jag kan ju inte laga så många olika rätter. men de kommer bli drygt att gå ut med jeffery så mkt mera, för man är ju van att sova länge ,haha och sen typ gå ut med han en gång var typ. men då får man börja tänka tider (; det jag är så bra på :D



Honey string – 49 (3 par för 129 kr)
Sofia Denim skirt - 299
Sabine midblue jeans – 399

Gina tricot

Tack och hej snygga tjej.
/S

Inga kommentarer:

Bloggintresserade