5 februari 2009

dagen innan fredagen

hejsan alla.
idag hade jag Na prov i svenska som jag berättade igår. Det gick väll bra, tror jag. Jag skrev krönikan. fyra och en halv sida. Är det mycket eller lite? En kompis skrev 12 ;o och alla i min klass skrev 2 -3 och tyckte ja skrev mkt..
Efter skolan så kom jag hem ,data / sen pluggade jag sex. Alltså jag kanske har pluggat en halvtimme sammanlagt på allt. Sen inge mer, sex är verkligen enkelt att plugga till. Är det bara jag som tycker det ?
Igår var jag på stan med Nathalie, as kul. Har inte träffat hon på länge utanför skolan och vi hade mycket att prata om. Tack barndomsvän, för en super trevlig dag! <3 Ni såg vad jag köpte ,jag la in bild och allt igår :).

Nu väntar jag på mamma ,som är hos en kompis Janette ,som fyller år. :) Hon ska förhöra mig sen. Sen blir det att gå upp tidigt imorgon för att duscha håret och plugga lite till sex.

Jag har glömt berätta en as kul sak som hände mamma och mig på maxi ! x) haha jag berättar det imorgon om jag kommer ihåg ! X'D haha påmin mig annars ! :)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade