22 februari 2009

inte så speciellt,

hej!
vaknade för ett litet tag sen :) mamma är magsjuk, och min hund spyr hela tiden för han har ätit ngt. jag, simon å pappa är färskylda. frisk familj? nej (a) men vet ni, idag när jag vaknade så snöade det. ucsh ,jag som hade fått den dära känslan att sommaren ska komma snart, när solen började skina så mkt. men nejnej..
jag ska plugga ÄNNNNU mera fittso idag. men det går nog bra, bara ja kan slita mig från datan så, men de ska jag nog. skriver inte med ngra nu. och ja ska inte de heller. men alltså ja tkr e i nte finns så mkt att skriva nu, har inte hänt ngt, eftersom jag est vart hemma dom senaste dagarna och pluggat. men längtar lite tills imrogon, när man får träffa klassen o sepciellt sandra. <3


tre saker jag älskar:
killtröjor - slår allt :)
myysa - det är mysigt.
familj, släkt å vänner. - <3

tre saker ja inte gillar:
folk som gör lika som mig ofta - det är drygt (a)
när man skriver med folk på sms elr msn som inte gör smilisar. - då tror ja att dom är sur eller ledsen elr ngt.
när man bråkar med ngn man står nära. - usch.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa visst är det störande när man inte får någon smiley tillbaka? då vet man ju inte om personen e glad eller ledsen xD -.-

kramisar :)

Bloggintresserade